هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

تاکید استاندار زنجان بر اهمیت مشارکت مردم در اداره مدارس


استاندار زنجان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در اداره مدارس گفت: هرگونه مشارکت مردم در آموزش و پرورش بصورت داوطلبانه و اختیاری انجام می شود .

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان زنجان ، جمشید انصاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به قانون توسعه مشارکت های مردمی با تاسیس مدارس هیات امنایی گفت : مطابق با این قانون ، مدارس شاخص هر منطقه و ناحیه با درخواست شورای مدرسه و تصویب شورای آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه می توانند بصورت هیات امنایی اداره شوند .

انصاری بر رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه در ایجاد مدارس هیات امنایی تاکید کرد و افزود : قاعده کلی در آموزش و پرورش ، اداره مدارس بصورت دولتی و عادی است و تاسیس مدارس خاص یک استثنا بر این قاعده است بنابراین ایجاد هرگونه مدرسه خاص باید با حساسیت تمام و مطابق با آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه باشد به گونه ای که حق انتخاب مردم محفوظ باشد و جای قاعده و استثنا تغییر نیابد.


 

استاندار زنجان یکی از ویژگی های دولت تدبیر و امید را قانون مداری دانست و آموزش و پرورش را پیشرو در اجرای قوانین و مقررات برشمرد.

وی از تلاش های آموزش و پرورش استان و همچنین شورای آموزش و پرروش شهرستان زنجان در توجه به برنامه های کیفیت بخشی آموزشی و پرروشی تشکر و قدردانی کرد.

انصاری ، ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در اداره مدارس گفت : هرگونه مشارکت مردم در آموزش و پرورش بصورت داوطلبانه و اختیاری انجام می شود و مردم استان زنجان ثابت کرده اند که مشارکت جو هستند و همواره در اجرای مطلوب برنامه ها با دستگاه های متولی مشارکت دارند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود بر رعایت کامل قوانین و مقررات در راه اندازی مدارس هیات امنایی تاکید کرد.