هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

فطر تولدی دیگر است

فطر شکافتن است، شکافتن پوسته زمخت غرور و منیت و جوانه زدن نو غنچه‌های عبودیت بر شاخسار سبز زندگی است. فطر آفریدن است، آفرینش باور تقوا در دل‌های چرکین از گناه، تمرین بهتر ماندن پس از یک ماه به بودن...

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در وبلاگی به نشانی http://ardakan.persianblog.ir آمده است: فطر ابداع و اختراع است، ساختن انسانی که هیچ شباهتی میان او و خود انسانی قبل از رمضانش یافت نمی‌شود، ساختن قالبی نو برای حیاتی نو است.

فطر تولدی دیگر در هیاهوی روزهای پر تنش گناه و انحراف است، اثبات اینکه هنوز هم می‌شود شد و این فرصت تا قیام قیامت به ما ارزانی شده است.

بارالها؛ دستان پرنیازمان را بی‌توشه‌ای باز مگردان و چشمان منتظرمان را به هدیه قبول استغفار روشنی بخش. بارالها؛ رمضان را که ماه سخت تابش آفتاب عنایتت بر خاک وجودمان بود، پشت سر گذاشتیم و اکنون با کوله‌باری از امید به درگاه پر امید فطر، به انتظارکرمت نشسته‌ایم.

بارالها، آنگاه که هرم گناه، حرارت آتش جهنم را برای ما بیشتر ملموس می‌کند، تنها سایه‌بان عفو توست که دستان طفل صغیرمان را گرفته و تا منتهی الیه جاده رحمتت می‌برد. معبودا؛ فطرها پشت سرهم می‌گذرند و ما هنوز در این مانده‌ایم که آیا در وداع هر رمضان، به قدرت شکستن بت‌های گناه درونمان رسیده‌ایم یا نه؟

رمضان پر از حرارت و شور بندگی می‌رود تا با کوچ دل‌شکن خود تقوای الهی را برای بندگان خالص به امانت گذارد. رمضان پر قدر و منزلت رفت تا یک بار دیگر در این اندیشه بمانیم که آیا توانسته‌ایم از کوره پرحرارتش، شمشیر ایمانمان را آب داده تا با آن بعد از کوچ رمضان به جنگ شیطان درونمان رفته یا همچنان باید چشم به انتظار رمضانی دیگر بمانیم.

باز می‌رویم و یک بار دیگر علی را با رمضان در محراب مسجد کوفه تنها می‌گذاریم... باز می‌رویم و تیغ سرد جهالت را در فرق انسان کامل زمان به جا می‌گذاریم. باز می‌رویم و و رمضان را با شب‌های پر قدر قدرش تنها می‌گذاریم، می‌رویم و به این دل خوشیم که: اللهم فتقبل منا هذا القلیل...



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس: نگاهی به وبلاگها