هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

ارتحال حضرت آیت‌الله‌ سیدعزالدین حسینی‌زنجانی


به گزارش مهر، حضرت آیت الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی بامداد امروز (سه شنبه)  بعد از سپری کردن یک دور بیماری دارفانی را وداع گفت.

ایشان طی هفته‌های گذشته شرایط جسمی مناسبی نداشته و پزشکان تشخیص داده بودند که باید تحت عمل جراحی قرار گیرند این مرجع عالیقدر پس از طی درمان، دوران نقاهت را سپری می‌کردند که صبح امروز (سه شنبه) با وخامت حال ایشان، وی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به ملکوت اعلی‌پیوست.



فرزند ارشد آیت‌الله حسینی زنجانی با تائید ارتحال حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی گفت: پیکر این فقید سعید صبح روز پنج‌شنبه راس ساعت 8:30 در مسجد حوض لقمان مشهد تشییع و برای تدفین به مرقد امام‌رضا (ع) برده خواهد شد.


مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی موسوی مجتهد زنجانی در سال 1300 هجری شمسی در خاندان علم و فقاهت، در شهر زنجان دیده به جهان گشود.

معظم‌له بنا به درخواست جمعی از مؤمنین و فضلاء حوزه علمیه در سال 1354 رساله عملیه خود را با عنوان «رساله جامع الاحکام» در مشهد مقدس منتشر کرد.

پس از رحلت حضرت آیت‌الله العظمی اراکی، رساله فعلی ایشان با عنوان «رساله توضیح المسائل» در سال 1373 منتشر شد. دفاتر معظم‌له در شهرهای مشهد، زنجان و تبریز فعال هستند و در ایام حج بعثه معظم‌له به منظور پاسخ گویی به استفتائات مقلدین و سایر امور شرعی در مدینه منوره و مکه مکرمه مستقر است.