هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

تجربه نگاری بازدید از نمایشگاه توانمندی های هنرستانی ناحیه دو

هنرستان آغازی برای آینده ای روشن است

امروز به همراه مهندس اخوان، رییس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش و آقای عارف، رییس اداره تکنولوژی و بررسی محتوای آموزشی و همکار عزیزم مهندس مهاجری، کارشناس مسئول کاردانش از نمایشگاه توانمندی های هنرجویی هنرستان های ناحیه دو بازدید کردم. این دومین بازدید من از این نمایشگاه بود، اما تجربه ای دیگر و بهتر.   

 آثار و تولیدات ماشینی، دستی و دیجیتال و دست سازه های فناورانه و خلاقانه بسیار خوبی را که در بازدید قبلی دیده بودم، این بار با دقت بیشتری ملاحظه کردم و با خالقان آن ها مصاحبه و مصافحه کردم.

چون رشته ام برق است، در مورد طرح های برق و الکترونیک برای تان می نویسم. آثار بسیار خوب و ارزشمندی ارائه شده بود، به ویژه دست سازه های هنرستان آیت اله خامنه ای که فراتر از حد انتظار من از آموزش های هنرستانی بود. هنرجویان بسیار خلاق که علم و تکنولوژی شان ماحصل زحمات و‌ تلاش های هنرآموزان توانمند و مدیر بسیار دلسوز این هنرستان می باشد.

از جانب خودم به عنوان یک هنرجوی سابق هنرستانی و یک تکنسین سابق تعمیر و نگهداری کارخانه ها و یک هنرآموز هنرستانی و کارشناس مسئول فعلی آموزش های فنی و حرفه ای استان که در طول سال های متمادی با تکنولوژی های برق، گاهی به عنوان طراح، گاهی به عنوان سازنده و گاهی به عنوان کاربر و گاهی به عنوان شرکت کننده و یا ناظر در جشنواره ها و المپیادها یا نمایشگاه های مختلف ارتباط داشته ام، در مقابل علم، دانش و مهارت هنرجویانی که امروز دیدم سر تعظیم فرود می آورم.

امیدوارم روزی شاهد فروغ بیش از پیش و موفقیت این هنرجویان در صنعت استان عزیزمان زنجان باشیم.

از شما بزرگواران هم‌ دعوت می کنم از این نمایشگاه  که در محل سالن ورزشی دبیرستان مهدیه واقع در ضلع شرقی چهارراه دوم کوچمشکی برگزار شده است، بازدید به عمل آورده و تجربه خود از این بازدید را در همینجا با من و سایر همکاران به اشتراک بگذارید.

ارادتمندتان - میرزایی

-------

با من در اینجا ارتباط داشته باشید: 

تماس دفتر : 02433133391

شاد : @mirzaei_mh

وبگاه : WWW.ZOL.IR